مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 15:202023-02-10اقتصادي

بهبود معیشت مرزنشینان با پویایی راه آهن اینچه برون در دولت سیزدهم


ویژه بینی دولت سیزدهم و مسئولان ارشد گلستان در تزریق اعتبارات لازم سبب پویایی راه آهن اینچه برون و بهبود معیشت مرزنشینان گلستان شده است.

- محسن اعتماد گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تحولات و ویژه بینی دولت سیزدهم در حوزه راه آهن بسیار چشمگیر و ثمره آن در معیشت و رونق اقتصادی جوامع مرزنشین و پیرامون منطقه اینچه برون ملموس و قابل توجه است.

مدیرکل راه آهن شمال شرق 2 افزود: در سفر رییس جمهور به استان گلستان که اسفند ماه سال گذشته اتفاق افتاد، دو مصوبه تکمیل مسیر شماره دو ایستگاه سبزدشت و ایجاد مرکز لجستیک در اینچه برون در حوزه ریلی پیش بینی شد.

وی گفت: پروژه تکمیل زیرساخت های مرکز لجستیک مرزی اینچه برون از محل تهاتر نفت و با اعتباری بالغ بر هشت هزار میلیارد ریال و به مدت سه ساله پیش بینی و ابلاغ شده است.

اعتماد با اشاره به فرآیند طولانی عقد قرارداد از محل تهاتر نفت به اهالی گلستان و مسئولان این استان قول داد که این مصوبه در کمتر از دو سال به بهره برداری برسد.

وی توضیح داد: پروژه تکمیل زبرساخت های مرکز لجستیک مرزی اینچه برون از محل تهاتر نفت یک پروژه بزرگ است که تهیه اسناد فنی و مجوز ترک تشریفات آن پیچیده و زمان بر است و باید توسط وزرای راه، اقتصاد و رییس سازمان مدیریت کشور تأیید شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبود معیشت مرزنشینان با پویایی راه آهن اینچه برون در دولت سیزدهم

بهبود معیشت مرزنشینان با پویایی راه آهن اینچه برون در دولت سیزدهم