مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 15:302023-02-10سياسي

راهپیمایی 22 بهمن نمایش عظمت و اقتدار ایران اسلامی است


امام جمعه بهاباد، مهمترین وظیفه روز 22 بهمن را شرکت در راهپیمایی ذکر کرد و گفت: راهپیمایی 22 بهمن، نمایش عظمت و اقتدار ایران اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی در خطبه های نمازجمعه بهاباد با دعوت مردم به حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن امسال اظهار داشت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن ضمن ناامیدی دشمنان منجر به استحکام نظام اسلامی و افزایش ضریب امنیت ملی خواهد شد.

امام جمعه بهاباد بیان داشت: شرکت در راهپیمایی 22 بهمن به عنوان یک تکلیف شرعی مظهر همدلی و ایستادگی ملت همیشه در صحنه ایران و خنثی کننده توطئه بدخواهان نظام اسلامی است.

وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان نقطه وحدت آمیز در کشور، تمام معادلات سیاسی دنیای استکبار را بر هم زد و قدرت اسلام را به رخ جهانیان کشید، افزود: 22 بهمن به عنوان سرمایه بزرگ معنوی و جشن ملی به هیچ گروه، جناح و مذهب خاصی تعلق ندارد بلکه جشنی همگانی برای عموم ملت ایران بحساب می آید.

بشکانی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با امداد الهی پرچم تشیع و هدایت را به دست صاحب اصلی خود می رسانند، تصریح کرد: گام دوم انقلاب را باید استوارتر، با معنویت و اخلاق بیشتر و عزم آهنین به پیش ببریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی 22 بهمن نمایش عظمت و اقتدار ایران اسلامی است

راهپیمایی 22 بهمن نمایش عظمت و اقتدار ایران اسلامی است