مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 15:402023-02-10سياسي

مسئولان در تمام ایام سال باسرعت خدمات رسانی کنند


بعضی از مسئولان به کارهای خود سرعت بخشیده اند اما از این مدیران درخواست داریم این سرعت در انجام کارها فقط مختص به دهه مبارک فجر و یا ایام نوروز نباشد و در تمام ایام سال به همین شکل عمل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندر ماهشهر، حجت الاسلام سید نزار پورموسوی در خطبه های این هفته نمازجمعه با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهارکرد: انقلاب فرانسه و روسیه در 40 سال اول فقط درگیر جنگ های داخلی بود و آن ها کم کم توانستند به شرایط پایدار برسند اما ما در همان 40 سال اول انقلاب اسلامی به درجات بالایی رسیدیم.

وی با تاکید بر اهمیت جهاد تبیین بیان کرد: باید قدردان راه شهدا باشیم و آن ها را مرتبا یاد کنیم، باید راه شهدا را ادامه بدهیم، همه نمی توانند حسینی وار زندگی کنند و شهید شوند اما می توانند زینبی وار زندگی و تبیین کنند.

امام جمعه موقت بندر ماهشهر اضافه کرد: بزرگترها خاطرات خود از رشادت ها، فداکاری ها و دلاورمردی های جوانان در زمان انقلاب و جنگ تحمیلی را برای نسل جوان تعریف کنند.

وی با دعوت از عموم مردم برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن خاطرنشان کرد: کسی که عاشق اسلام، ایمان، قرآن، شهدا و نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد، باید در صحنه حاضر باشد قدم به قدم این راهپیمایی در راه رضای خدا و عمل صالح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان در تمام ایام سال باسرعت خدمات رسانی کنند

مسئولان در تمام ایام سال باسرعت خدمات رسانی کنند