مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 15:552023-02-10سياسي

مردم ایران در یوم الله 22 بهمن حماسه می آفرینند


مردم ایران اسلامی امسال در راهپیمایی در یوم الله 22 بهمن حماسه می آفرینند و صلابت نظام اسلامی را به رخ جهانیان خواهند کشید.

- به گزارش، آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی ظهر جمعه در خطبه های نماز جمعه شهر کرج که در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: یوم الله 22 بهمن روز میثاق مردم با روح امام (ره) و آرمانهای والای الهی است و امت این مسیر را تا ظهور خورشید عالم تاب حضرت مهدی (عج) ادامه خواهد داد.

امام جمعه کرج گفت: امروز تاکید رهبر انقلاب بر وحدت و همدلی مردم و مسؤولان است چراکه عامل پیروزی و ثبات انقلاب اسلامی همان وحدت است.

وی ادامه داد: به کوری چشم دشمنان اسلام مردم با تبعیت از امام و رهبری معظم انقلاب در راهپیمایی 22 بهمن با شکوه تر از گذشته به میدان خواهند آمد و صلابت نظام اسلامی را به رخ جهانیان خواهند کشید.

وی اظهار کرد: امروز 60 سال از آغاز نهضت جهانی امام راحل (ره) و مردم انقلابی ایران می گذرد و جهان تحت تأثیر این حرکت الهی قرار گرفته است.

امام جمعه کرج گفت: امروز دشمنان می خواهند این واقعیت را تحریف، تضعیف و کتمان کنند و به روایت های دروغ در خصوص انقلاب اسلامی روی آورده اند.

وی ادامه داد: 80 درصد جمعیت کشور بعد از انقلاب به دنیا آمده و 50 میلیون جمعیت دوران ستم شاهی و فساد قبل از انقلاب را ندیده اند پس لازم است در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم ایران در یوم الله 22 بهمن حماسه می آفرینند

مردم ایران در یوم الله 22 بهمن حماسه می آفرینند