مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 16:452023-02-10سياسي

اختصاص 1600 میلیارد ریال برای جابجایی دکل های فشار قوی برق از قم


استاندار قم از اختصاص 1600 میلیارد ریال برای جابجایی دکل های فشار قوی برق از داخل به بیرون شهر قم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمدتقی شاهچراغی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته قم با تبریک فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی سبب شد تا بستر رشد و شکوفایی کشور به واسطه حضور مردم ولایتمدار و انقلابی ایران اسلامی در عرصه های مختلف فراهم آید.

استاندار قم بیان داشت: دشمنان در طی سال های پس از انقلاب اسلامی توطئه ها و نقشه های متعددی برای از میان برداشتن انقلاب اسلامی انجام داده اند، اما با ایستادگی و مقاومت ملت ایران تمامی نقشه ها و توطئه های آنان به شکست انجامیده است.

وی ابراز داشت: از همان سالهای پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان جنایات خود را علیه ملت ایران آغاز کردند و بیش از 17 هزار نفر از مردم بیگناه این کشور به دست منافقان به شهادت رسیدند.

شاهچراغی با اشاره به نقشه های جدایی طلبان برای کشور بیان داشت: آنچه که موجب شد در این سال ها انقلاب اسلامی پابرجا بماند حضور مردم در صحنه و دفاع از انقلاب اسلامی بوده است.

وی با اشاره به حوادث اخیر کشور بیان داشت: مردم در اغتشاشات اخیر بار دیگر حمایت و پشتیبانی خود را از نظام جمهوری اسلامی اعلام کرده اند و صف خود را از اغتشاشگران جدا کردن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 1600 میلیارد ریال برای جابجایی دکل های فشار قوی برق از قم

اختصاص 1600 میلیارد ریال برای جابجایی دکل های فشار قوی برق از قم