مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 21:102023-02-10سياسي

دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با صدور اطلاعیه ای از مردم انقلابی ، ولایتمدار و همیشه در صحنه استان برای حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دعوت کرد.

- ایسنا/آذربایجان غربی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با صدور اطلاعیه ای از مردم انقلابی ، ولایتمدار و همیشه در صحنه استان برای حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دعوت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، متن اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به شرح زیر است: بســم الله الـرحـمن الـرحیـم 22 بهمن امسال مظهر اتحاد ملی و خنثی شدن راهبرد دشمن خواهد شد امام خامنه ای (مدظله العالی) دهه فجر ، کلید گشاینده درهای پیروزی به روی این ملت عظیم بود که استقلال، آزادی ، جمهوری اسلامی را به ارمغان آورد.

یوم الله 22 بهمن یک رویداد تاریخی در عصر حاضر و نقطه عطف مراسمات جمهوری اسلامی است که هر سال ملت آگاه، بصیر و انقلابی ایران اسلامی با حضور خود درراهپیمایی22 بهمن یک رفراندوم عمومی را در حمایت از نظام و آرمان های انقلاب ، حضرت امام خمینی (ره) و رهبری به نمایش می گذارد.

به توفیق الهی 22 بهمن امسال مظهر حضور، عزت، اعتماد مردم به یکدیگر و اتحاد ملی است و این راهپیمایی و این روز بزرگ و حرکت با شکوه مظهر اتحاد و اعتماد ملی خواهد بود و به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن