مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 22:052023-02-10فرهنگي

مهمانان خارجی جشنواره فجر کدام فیلمساز ایرانی را استاد خود می دانند؟


برخی فیلمسازان خارجی حاضر در جشنواره فیلم فجر با قدردانی از دعوت به این رویداد سینمایی از تعدادی کارگردان مشهور سینمای ایران در عرصه جهانی به عنوان استادان معنوی خود یاد کردند.

- برخی فیلمسازان خارجی حاضر در جشنواره فیلم فجر با قدردانی از دعوت به این رویداد سینمایی از تعدادی کارگردان مشهور سینمای ایران در عرصه جهانی به عنوان استادان معنوی خود یاد کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شامگاه 21 بهمن و در شرایطی که به صورت رسمی مشخص نشده بود صاحبان کدامیک از فیلمهای خارجی جشنواره در ایران حضور دارند، دست اندرکاران جشنواره یک نشست خبری برای اهالی رسانه در پردیس ملت ترتیب دادند تا با مهمانان خارجی جلسه ای برای طرح پرسش داشته باشند.

در این نشست تهیه کننده فیلم شرافت ، کارگردان فیلم گل های دیگری ، کارگردان فیلم شیواما ، مهی الدین مظفر کارگردان فیلم تاجیکستانی و فارس زبان اقبال ، تهیه کننده بدون ایوان دفنم نکن و مدیر فیلم برداری موهبت الهی حضور داشتند.

این سینماگران در این جلسه با تشکر از اینکه به جشنواره فجر دعوت شده بودند، از علاقه خود به سینمای ایران صحبت کردند و بیش از هر فیلمسازی نام کیارستمی، مخملباف، اصغر فرهادی فرهادی، جعفر پناهی و مجید مجیدی را به زبان آوردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمانان خارجی جشنواره فجر کدام فیلمساز ایرانی را استاد خود می دانند؟

مهمانان خارجی جشنواره فجر کدام فیلمساز ایرانی را استاد خود می دانند؟