مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 09:452023-02-11سياسي

تنها راه نجات کشور حمایت از شرکت های دانش بنیان است


در آستانه چهل وچهارمین سالروز شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی، مرکز ساخت داروهای ترکیبی دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران با هدف اکردیته کردن مرکز ساخت داروهای ترکیبی دانشکده داروسازی به عنوان اولین Compounding center در ایران برای تهیه و ارسال فرآورده .

- در آستانه چهل وچهارمین سالروز شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی، مرکز ساخت داروهای ترکیبی دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران با هدف اکردیته کردن مرکز ساخت داروهای ترکیبی دانشکده داروسازی به عنوان اولین Compounding center در ایران برای تهیه و ارسال فرآورده های ترکیبی به سایر بیمارستان ها و داروخانه ها به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این مراسم دکتر حسین قناعتی رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به اینکه کارهای ارزشمندی در دانشکده داروسازی در حال انجام است؛ گفت: کارهای کوچک در کنار همدیگر همانند پازل بزرگ است که نشان می دهد دانشگاه علوم پزشکی تهران در مسیر درستی در حال حرکت است و با کمک همدیگر می توانیم کارهای منحصربه فردی را به منصه ظهور برسانیم.

وی افتتاح دانشگاه سبطین، شعبه بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران در شهر مقدس کربلا را نشان از کسب تجربیات موفق بین المللی عنوان کرد و افزود: ان شاء الله به زودی توسعه و گسترش دانشکده داروسازی را در شعبه بین الملل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها راه نجات کشور حمایت از شرکت های دانش بنیان است

تنها راه نجات کشور حمایت از شرکت های دانش بنیان است