مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 12:102023-02-11سياسي

مسئولان تمام همت خود را برای خدمت به مردم به کار گیرند


مسئولان تمام همت و تلاش خود را برای خدمت به این ملت خوب و وفادار به کار گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سیدعلی حسینی صبح شنبه در راهپیمایی 22 بهمن در شهر دیر با تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد امام و شهدا به ویژه شهدای انقلاب شهرستان دیر، گفت: از همه شما مردم عزیز که در این هوای نامناسب در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردید تشکر می کنم.

امام جمعه دیر افزود: شما وفادار به آرمان های والای امام و شهیدان هستید و نشان دادید که دشمنان تان را خوب می شناسید و با این حضورتان نشان دادید کسانی که شما با دادن جان خود و عزیزانتان آنها را از کشور اخراج کردید، الان نمی توانند دلسوز شما باشند.

وی بیان کرد: کسانی که با اموال غارتی شما سال ها است در بیرون از مرزها عیاشی می کنند، نمی توانند جایگزینی برای نظام اسلامی باشند.

امام جمعه دیر خاطرنشان کرد: چه ابله و کوته فکر و خام هستند کسانی که فکر می کنند مردم ما دوران سیاه رژیم طاغوت را فراموش کرده اند.

وی یادآور شد: امروز تمام تلاش دشمنان ما تأثیرگذاری روی نسل نوجوان و جوانی است که دوران رژیم طاغوت و جنگ هشت ساله را ندیده اند.

امام جمعه دیر گفت: با وجود تلاش هایی که مسئولان و کارگزاران نظام اسلامی می کنند با توجه به تحریم های گسترده دشمن باز هم مردم دچار مشکلات ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان تمام همت خود را برای خدمت به مردم به کار گیرند

مسئولان تمام همت خود را برای خدمت به مردم به کار گیرند