مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 12:102023-02-11سياسي

عفو مقام معظم رهبری پدرانه، انسجام بخش و هوشمندانه بود


عفو مقام معظم رهبری پدرانه از موضع قدرت و انسجام بخش بود یعنی رهبر معظم با این عفو وحدت ملت و مردم را بیشتر و توطئه های دشمنان در ایجاد تفرقه بین مردم را خنثی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس و به نقل از میزان،ذبیح الله خداییان ، در مسیر راهپیمایی پرشور مردم تهران به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: امروز شاهد حضور پرشکوه و شور مردم در راهپیمایی 22 بهمن سال 1401 هستیم خوشبختانه امسال حضور مردم نسبت به سالهای دیگر چشمگیرتر است چرا که مردم نظام را از خود می دانند.

وی افزود: انقلاب را مردم به پیروزی رساندند حفظ و تثبیت کردند و ادامه می دهند بنابراین این حضور پرشور نشان می دهد که توطئه های دشمنان نظام خنثی شده و دشمنان نظام نمی توانند با اقدامات فریبکارانه خود در صف یکپارچه مردم خللی ایجاد کنند.

رییس سازمان بازرسی کل کشور در ادامه درباره موافقت مقام معظم رهبری با عفو و تخفیف مجازات گسترده محکومان و متهمان، اظهار کرد: عفو مقام معظم رهبری در سال جاری از ویژگی های خاصی برخوردار بود یکی از ویژگی های این عفو، پدرانه بودن آن است یعنی مقام معظم رهبری با این عفو به تعدادی که فریب تبلیغات دشمنان را خورده بودند اعلام کردند که ما شما را جدا از خود نمی دانیم و شما فرزندان این مرز و بوم هستید؛ در واقع آن مهر و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عفو مقام معظم رهبری پدرانه، انسجام بخش و هوشمندانه بود

عفو مقام معظم رهبری پدرانه، انسجام بخش و هوشمندانه بود