مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 12:152023-02-11سياسي

حضور گسترده بانوان خوزستانی در راهپیمایی 22 بهمن


حضور هزار تن از بانوان خوزستانی در راهپیمایی چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر اقتدار ملی و اراده آهنین آنان را در تمامی عرصه های انقلاب اسلامی به نمایش گذاشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صبح امروز شنبه بسیاری از بانوان خوزستانی پابه پای مردان با سردادن شعارهای انقلابی حضور فعال زن ایرانی را در صحنه های سیاسی انقلاب اسلامی به نمایش گذاشتند.

آنان تاکید کردند که انقلاب اسلامی متعلق به همه اقشار جامعه بوده و بانوان نیز تاکنون نقش بسزایی در دفاع از این نظام مقدس و الهی داشته اند.

بانوان شرکت کننده در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر با حضور خود در این همایش بزرگ دینی و ملی یاد و خاطره امام خمینی (ره)، شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حریم اهل بیت (ع) را گرامی داشتند.

این بانوان انقلابی که به همراه کودکان خود در این راهپیمایی با شکوه حضور پیدا کرده بودند، با اعلام پایبندی به آرمان های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی، آمادگی خود را برای حفظ دست آورده ای نظام جمهوری اسلامی تحت امر، ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) را اعلام کردند.

آنان با مشت های گره شده و صدای رسا، یک بار دیگر فریاد الله اکبر، خامنه ای رهبر، مرگ بر منافق، مرگ بر ضد ولایت فقیه، این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده، مرگ بر آمریکا و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور گسترده بانوان خوزستانی در راهپیمایی 22 بهمن

حضور گسترده بانوان خوزستانی در راهپیمایی 22 بهمن