مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 12:302023-02-11سياسي

سردار طلایی نیک: انقلاب اسلامی ایران نابود شدنی و از بین رفتنی نیست


انقلاب اسلامی ایران دارای سه ویژگی  دین بنیان، ماهیت مردمی و هویت اسلامی است که موجب شده این انقلاب به این سادگی از بین رفتنی و نابود شدنی نباشد.

- ایسنا/همدان معاون وزیر دفاع گفت: انقلاب اسلامی ایران دارای سه ویژگی  دین بنیان، ماهیت مردمی و هویت اسلامی است که موجب شده این انقلاب به این سادگی از بین رفتنی و نابود شدنی نباشد.

سردار رضا طلایی نیک شنبه 22 بهمن ماه در جمع مردم اسدآباد، اظهار کرد: اسلامی ریشه 1400 ساله دارد و این انقلاب اسلامی معجزه قرن بود و ادامه آن اعجاز همان انقلاب است.

وی خاطرنشان کرد: وقتی از همه اقشار و نسل ها متحد و یکپارچه در راهپیمایی امروز پس از گذشت 44 سال از پیروی شکوهمند انقلاب اسلامی حضور پررنگ دارند، این یعنی ناامیدی و شکست دشمن و منافقان و کوردلان چشم باز کنند و پلک بگشایند و ببیند مردم با وجود مشکلات عدیده معیشتی، بیکاری و مشکلات اقتصادی و تحریم هنوز به عهد و پیمان خود با امام راحل و قرآن، مقام معظم رهبری، شهدا و ولایت پایبند هستند و این عهد و پیمان آنها تضعیف نخواهد شد.

طلایی نیک بیان کرد: این صحنه پرشکوه حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن در کشور و خارج از کشور که هم عهدانقلاب هستند، بیانگر ماهیت انقلاب مردمی ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار طلایی نیک: انقلاب اسلامی ایران نابود شدنی و از بین رفتنی نیست

سردار طلایی نیک: انقلاب اسلامی ایران نابود شدنی و از بین رفتنی نیست