مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 12:502023-02-11سياسي

راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان مرزی تایباد


مردم مرزنشین تایباد با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن ضمن بیعت دوباره با آرمانهای امام و انقلاب ، چهل و چهارمین بهار انقلاب را جشن گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تایباد، مردم مرزنشین تایباد باری دیگر در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند و حضور خود را پای آرمان های انقلاب نشان دادند.

مردم در هوای زیر صفر درجه مسیر مسجد صاحب الزمان(عج) تا چهارراه پست شهر تایباد را راهپیمایی کردند و انزجار و بیزاری خود را از استکبار جهانی و رژیم اشغالگر قدس اعلام داشتند.

حضور پرشور نوجوانان در راهپیمایی نسیم، یک نوجوان دهه هشتادی، در گفت و گو با خبرنگار فارس در تایباد، اظهار کرد: من و دوستانم حاضریم در هر شرایطی حامی نظام اسلامی و کشورمان باشیم و به دشمنان اجازه نخواهیم داد که نظری به وطن ما داشته باشند.

علیرضا، دانش آموز دوره متوسطه در گفت و گو با خبرنگار ما، گفت: ایران همانطور که 44 سال با قدرت پیشروی داشته است، در آینده هم با اقتدار و اتحاد بیشتر مسیر ترقی خودش را طی می کند.

آقای نوری که با دختر خود در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کرده به خبرنگار فارس در تایباد گفت: ما مرزنشینان از این نقطه از کشور پیام می دهیم که همواره حافظ آب و خاک ایران هستیم و شبانه روز از مرزها حراست می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان مرزی تایباد

راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان مرزی تایباد