مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 12:552023-02-11سياسي

22 بهمن رفراندوم عظیم مردمی ایران است


حضور در صحنه مردم در راهپیمایی 22 بهمن و جشن چهل و چهارسالگی انقلاب اسلامی رفراندوم عظیم مردمی ایران را به نمایش گذاشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالرضا بابایی در مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شهرستان نکا حضور مردم را در این رویداد تاریخی را رفراندوم عظیم یاد کرد که خط بطلانی بر همه مسیرهای دشمن کشیده می شود.

وی افزود: دشمنان نظام چشمان خود را بازکنند همانطور که طی ماه های اخیر فریاد رفراندوم سر می دادند امروز حضور مردم در صحنه و پاسداری انقلاب در جشن چهل و چهار سالگی انقلاب اسلامی به تنهایی رفراندوم عظیم مردم ایران را نشان داد.

فرماندار نکا انقلاب اسلامی را میراث گرانبهای الهی و امام راحل یاد کرد و همچنین تصریح: از روزی که انقلاب اسلامی با پیروزی بساط سلطه جویی دشمنان را برچیده یک هویت جدید در جهان اسلام ایجاد شد که این امر دشمنی ها را با خود به همراه کرده است.

بابایی با اشاره به مشخص بودن مسیر حق و باطل اضافه کرد: هرگز در مقابل استکبار جهانی به مصالحه و سازش نمی پردازیم چرا که مسیر حق و باطل در این میان مشخص است.

وی با اشاره به مسله ی جهاد تببین به عنوان ظرفیت برجسته برای دستاوردهای انقلاب اسلامی افزود: طی 44 سال اخیر دشمنان نظام اسلامی با ایجاد یأس و نا امیدی در بین مردم سعی در براندازی این نظام را داشتند لذا در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

22 بهمن رفراندوم عظیم مردمی ایران است

22 بهمن رفراندوم عظیم مردمی ایران است