مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 13:002023-02-11سياسي

دشمنان با ایران قوی مشکل دارند


معاون سیاسی سپاه روح الله استان مرکزی گفت: دشمنان با ایران قوی مشکل دارند نه با نظام، ایران امروز با اقتداری که در حوزه های مختلف بدست آورده است مهمترین جایگاه را در دنیا به خود اختصاص داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، امیرحسینی بیاتی پیش از ظهر امروز در پایان بخش مراسم راهپیمایی با شکوه 22 بهمن مردم ساوه با بیان اینکه دشمنان با ایران قوی مشکل دارند نه با نظام گفت: ایران امروز با اقتداری که در حوزه های مختلف بدست آورده است مهمترین جایگاه را در دنیا به خود اختصاص داده و استکبار از هیچ فرصتی برای ضربه به این کشور کوتاه نمی آید.

وی با بیان اینکه دشمنی ها با ایران قبل از جمهوری اسلامی نیز وجود داشت، گفت: دشمنی نظام سلطه با این ملت از 250 سال قبل آغاز شد، طراحی ضعیف شدن ایران پس از شکل گیری تمدنی بعد از ورود اسلام صورت گرفت و با یک افول 250 ساله این عظمت توسط سلطه گران مورد هجمه قرار گرفت.

معاون سیاسی سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه انقلاب اسلامی زمینه ساز دشمنی غرب با این کشور نیست، گفت: اگر در طی این سالها حضور ملت و مردم را نداشتیم قطعا همان دسیسه های 250 ساله ای که در گذشته بر سر ملت آوردند دوباره ادامه می دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان با ایران قوی مشکل دارند

دشمنان با ایران قوی مشکل دارند