مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 13:102023-02-11سياسي

بوشهری ها حماسه آفریدند/ حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن


مردم نقاط مختلف شهرها و روستاهای استان بوشهر همچون سال های گذشته حضوری گسترده و پرشور در مراسم راهپیمایی 22 بهمن داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مراسم راهپیمایی 22 بهمن امسال با حضور گسترده مردم اعم از زن و مرد، پیر و جوان و خردسال در نقاط مختلف شهرها و روستاهای استان بوشهر برگزار شد.

مراسم راهپیمایی بوشهر از ساعت 9 و 30 دقیقه صبح شنبه از بسیج مرکزی بوشهر آغاز شد و مردم حماسه ساز این شهر پس از گذر از خیابان های امام خمینی (ره) و شهید رییسعلی دلواری در ساحل خلیج فارس تجمع کردند.

از شعارهای مرد در این راهپیمایی می توان به درود بر خمینی سلام بر شهیدان ، امروز روز آزادی است جای شهدا خالی است ، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست ، ما همه با هم هستیم پشت ولایت هستیم ، ملت ما بیدار است از آمریکا بیزار است ، راه نجات کشور راه ولایت بود و 22 بهمن ماه روز شکست دشمن ، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل اشاره کرد.

مراسم راهپیمایی 22 بهمن در 40 شهر و بیش از 250 روستای استان بوشهر با مشارکت باشکوه مردم انقلابی و همیشه در صحنه شیعه و سنی استان برگزار شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر در جمع راهپیمایان بوشهری در میدان شهید رییسعلی دلواری در ساحل خلیج فارس با قدردانی از حضور حماسی مردم در این مراسم اظهار داشت: مردم با این حضور حماسی ضمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوشهری ها حماسه آفریدند/ حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن

بوشهری ها حماسه آفریدند/ حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن