مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 13:202023-02-11سياسي

توطئه های دشمنان نظام خنثی شده است


رییس سازمان بازرسی کل کشور در راهپیمایی 22 بهمن گفت: این حضور پرشور نشان می دهد که توطئه های دشمنان نظام خنثی شده و نمی توانند با اقدامات فریبکارانه خود در صف یکپارچه مردم خللی ایجاد کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، خداییان در مسیر راهپیمایی پرشور مردم تهران به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: امروز شاهد حضور پرشکوه و شور مردم در راهپیمایی 22 بهمن هستیم، خوشبختانه امسال حضور مردم نسبت به سالهای دیگر چشمگیرتر است چرا که مردم نظام را از خود می دانند.

وی افزود: انقلاب را مردم به پیروزی رساندند، حفظ و تثبیت کردند و ادامه می دهند؛ بنابراین این حضور پرشور نشان می دهد که توطئه های دشمنان نظام خنثی شده و نمی توانند با اقدامات فریبکارانه خود در صف یکپارچه مردم خللی ایجاد کنند.

رییس سازمان بازرسی کل کشور در ادامه درباره موافقت مقام معظم رهبری با عفو و تخفیف مجازات گسترده محکومان و متهمان، اظهار کرد: عفو مقام معظم رهبری در سال جاری از ویژگی های خاصی برخوردار بود یکی از ویژگی های این عفو، پدرانه بودن آن است یعنی مقام معظم رهبری با این عفو به تعدادی که فریب تبلیغات دشمنان را خورده بودند اعلام کردند که ما شما را جدا از خود نمی دانیم و شما فرزندان این مرز و بوم هس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توطئه های دشمنان نظام خنثی شده است

توطئه های دشمنان نظام خنثی شده است