مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 13:202023-02-11سياسي

اساس و پایه انقلاب حضور مردم است


معاون هماهنگ کننده فراجا با بیان اینکه حضور پرشور ملت نشان داد که در هرشرایطی در میدان هستند، گفت: پایه های مستحکم انقلاب از حضور مردم بصیر نشات گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار محمدعلی نوری نژاد در حاشیه چهل و چهارمین راهپیمایی 22 بهمن گفت: حضور پرشور ملت بزرگوار ایران نشان داد که در هر شرایطی این عزیزان در میدان حضور خواهند داشت.

وی افزود: این ملت عزیز در دوران دفاع مقدس که دشمن بعثی شهرها را با بمب و موشک مورد هدف قرار می داد و همین طور امروز که کشور مورد هجمه تبلیغاتی شدید دشمن در جنگ ترکیبی و در معرض توطئه های مختلف قراردارد جانانه از هر قشر و طبقه ای با آمادگی و آگاهی و بصیرت کامل به میدان آمدند و با همه سختی هایی که ممکن است وجود داشته باشد باز هم همچنان استوار و ثابت قدم در دفاع از انقلاب و آرمان های امام راحل و رهبر معظم انقلاب ایستاده اند.

بر اساس اعلام پایگاه خبری پلیس، معاون هماهنگ کننده فراجا با بیان اینکه اساس و پایه انقلاب همین حضور از صمیم قلب و دل مردم است، گفت: امیدواریم این موضوع همچنان با قوت ادامه پیدا کند چرا که پایه های مستحکم انقلاب شکوهمند اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر روی آن بنا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اساس و پایه انقلاب حضور مردم است

اساس و پایه انقلاب حضور مردم است