مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 13:302023-02-11سياسي

کشورهای مختلف خواهان خرید محصولات دفاعی ایران هستند


جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به پیشرفت های چشمگیر ایران اسلامی گفت: امروز کشورهای مختلف خواهان خرید محصولات دفاعی ما هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار سرتیپ پاسدار مهدی فرحی در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در نوشهر با اشاره به پیشرفت های چشمگیر ایران اسلامی طی 44 سال گذشته افزود: کشوری که روزی از تولید سیم خاردار و تعمیر ژ 3 به بیگانگان وابسته بود، امروز با گذشته 44 سال به پیشرفت های زیادی دست یافته است.

وی با اظهار اینکه در بدو پیروزی انقلاب اسلامی 500 هزار دانشجو در کشور وجود داشت که آمار آنها امروز به چهار میلیون و 500 هزار نفر رسیده است، ادامه داد: میزان تولید برق کشور از هفت هزار مگاوات در بدو پیروزی انقلاب به 90 هزار مگاوات رسیده است.

وی با عنوان اینکه کشور در حوزه تولیدات علمی نیز رشد بی سابقه ای داشته است، گفت: شمار مقالات در بدو پیروزی انقلاب 70 مقابله بود که امروز به 70 هزار عنوان رسیده است و دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه های برق رسانی، تأمین زیرساخت های روستایی و شهری قابل قیاس با دوران گذشته نیست.

جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با رسیدن به توفیق ها را ریشه در شکل گیری انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام راحل و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب و جانفشانی شهیدان دانست و گفت: ایران اسلامی که روز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشورهای مختلف خواهان خرید محصولات دفاعی ایران هستند

کشورهای مختلف خواهان خرید محصولات دفاعی ایران هستند