مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 14:052023-02-11سياسي

استاندار قزوین: مردم هوشیارانه به دشمنان انقلاب اسلامی پاسخ منفی دادند


در وقایع اخیر در شرایطی که توطئه گران خارجی و فتنه گران داخلی برای ما کلمه رفراندوم را به کار می برند؛ ملت ایران با حضور چشمگیر در 13 آبان و در 22 بهمن امسال یک «نه» بزرگ به دشمنان گفتند و این نشان از همراهی مردم با جمهوری اسلامی و بصیرت .

- ایسنا/قزوین استاندار قزوین گفت: در وقایع اخیر در شرایطی که توطئه گران خارجی و فتنه گران داخلی برای ما کلمه رفراندوم را به کار می برند؛ ملت ایران با حضور چشمگیر در 13 آبان و در 22 بهمن امسال یک نه بزرگ به دشمنان گفتند و این نشان از همراهی مردم با جمهوری اسلامی و بصیرت و هوشیاری آن ها در تبیین اهداف انقلاب است.

محمدمهدی اعلایی امروز در مراسم راهپیمایی چهل وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که با حضور پرشکوه و پرشور مردم ولایتمدار و انقلابی شهر قزوین برگزار شد، اظهار کرد: در ماه های اخیر ثروت اندوزان بی هویت و پول پرست و تجزیه طلبان ایران و اربابان غربی شان یکپارچه و هدفمند به میدان آمده بودند و هدف باطل خود را همگرا دنبال می کردند اما آنان از آرمان ها و ارکان جمهوری اسلامی ایران بی خبر هستند.

وی گفت: دشمنان ما آرزومند نابودی جمهوری اسلامی ایران و ایرانی ها هستند، یعنی جمهوری اسلامی ایران خارچشم دشمنان است، تجزیه طلبان خاک پهناور جمهوری اسلامی و چپاولگران، در این روزها باز هم به هوش و ذکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار قزوین: مردم هوشیارانه به دشمنان انقلاب اسلامی پاسخ منفی دادند

استاندار قزوین: مردم هوشیارانه به دشمنان انقلاب اسلامی پاسخ منفی دادند