مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 14:202023-02-11سياسي

وحدت و یکپارچگی باعث شکست دشمن می شود


اختلاف نظر و سلیقه سیاسی طبیعی است، اما برای شکست دشمن باید، مثل امروز وحدت و یکپارچگی را حفظ کنیم.

- ایسنا/اصفهان دادستان کل کشور گفت: اختلاف نظر و سلیقه سیاسی طبیعی است، اما برای شکست دشمن باید، مثل امروز وحدت و یکپارچگی را حفظ کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری، ظهر امروز(شنبه، 22 بهمن) در مراسم راهپیمایی 22بهمن در جمع مردم شهر اصفهان ضمن تبریک یوم الله 22 بهمن، اظهار کرد: شهدا، جانبازان، آزادگان و همه کسانی که نهال انقلاب را با مجاهدت های خود کاشته و با خون و تلاش خود آبیاری کردند، امروز شاهد حضور پرشور و حماسی مردمی هستند که همواره مدافع انقلاب و ارزش ها بوده اند.

وی با اشاره به سخن معصوم(ع) که می فرمایند پرچمی که طلایه دار و صاحب آن حضرت بقیه الله است را کسی نمی تواند حمل کند؛ مگر آنکه اهل بصیرت باشد ، افزود: این پرچم در دوران غیبت امام زمان(عج) به دست مقام معظم رهبری، آیت الله خامنه ای است.

صبر و شکیبایی از جمله صفات ایشان در مواجهه با حوادث است و با همین صفات همواره راه حق را تشخیص داده و امروز همه باید رهنمودهای حکیمانه ایشان را مورد توجه قرار دهند.

دادستان کل کشور با اشاره به اینکه استکبار جهانی منافع خود را در ایران با سقوط پهلوی از دست داد، گفت: به همین دلیل هم از روزهای نخست انقلاب توطئه ها و نقشه های شیطان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت و یکپارچگی باعث شکست دشمن می شود

وحدت و یکپارچگی باعث شکست دشمن می شود