مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 14:302023-02-11فرهنگي

بازیگرانی که به «نون.خ 4» پیوستند/ از بنفشه خواه تا حاجی عبداللهی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، تاکنون سه فصل از مجموعه «نون خ» به کارگردانی سعید آقاخانی برای شبکه اول ساخته شده است.

«نون خ 1» نوروز 98 از شبکه یک سیما روی آنتن رفت، - بازیگرانی که به نون.

خ 4 پیوستند/ از بنفشه خواه تا حاجی عبداللهی بیژن بنفشه خواه برای اولین بار و هومن حاجی عبداللهی و حمیدرضا آذرنگ برای بار دیگر به سریال نون.

خ پیوستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، تاکنون سه فصل از مجموعه نون خ به کارگردانی سعید آقاخانی برای شبکه اول ساخته شده است.

نون خ 1 نوروز 98 از شبکه یک سیما روی آنتن رفت، نگاه بومی این سریال به مناطق کردنشین و طنازی های آن در همان فصل اول توانست مخاطبانش را جذب کند.

سریال نون.

خ به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مهدی فرجی مراحل پیش تولید و نگارش فیلمنامه را در تابستان سال جاری سپری کرد و همزمان با فصل پاییز کلید خورد و چندی پیش تصویربرداری این سریال به پایان رسید و این روز ها مراحل نهایی تدوین را توسط امیرشیبان خاقانی سپری می کند.

در این فصل از سریال برخی بازیگران فصل های قبل حضور دارند از جمله خود سعید آقاخانی و همچنین حمیدرضا آذرنگ که در فصل دوم در سریال حضور داشت دوباره به این مجموعه بازگشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیگرانی که به «نون.خ 4» پیوستند/ از بنفشه خواه تا حاجی عبداللهی

بازیگرانی که به «نون.خ 4» پیوستند/ از بنفشه خواه تا حاجی عبداللهی