مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 14:552023-02-11سياسي

وحدت و یکپارچگی باعث شکست دشمن می شود / ملت پای آرمان های انقلاب ایستاده است


اختلاف نظر و سلیقه سیاسی طبیعی است، اما برای شکست دشمن باید، مثل امروز وحدت و یکپارچگی را حفظ کنیم.

- ایسنا/اصفهان دادستان کل کشور گفت: اختلاف نظر و سلیقه سیاسی طبیعی است، اما برای شکست دشمن باید، مثل امروز وحدت و یکپارچگی را حفظ کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری، ظهر امروز(شنبه، 22 بهمن) در مراسم راهپیمایی 22بهمن در جمع مردم شهر اصفهان ضمن تبریک یوم الله 22 بهمن، اظهار کرد: شهدا، جانبازان، آزادگان و همه کسانی که نهال انقلاب را با مجاهدت های خود کاشته و با خون و تلاش خود آبیاری کردند، امروز شاهد حضور پرشور و حماسی مردمی هستند که همواره مدافع انقلاب و ارزش ها بوده اند.

وی با اشاره به سخن معصوم(ع) که می فرمایند پرچمی که طلایه دار و صاحب آن حضرت بقیه الله است را کسی نمی تواند حمل کند؛ مگر آنکه اهل بصیرت باشد ، افزود: این پرچم در دوران غیبت امام زمان(عج) به دست مقام معظم رهبری، آیت الله خامنه ای است.

صبر و شکیبایی از جمله صفات ایشان در مواجهه با حوادث است و با همین صفات، همواره راه حق را تشخیص داده و امروز همه باید رهنمودهای حکیمانه ایشان را مورد توجه قرار دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دادستان کل کشور با اشاره به اینکه استکبار جهانی منافع خود را در ایران با سقوط پهلوی از دست داد، گفت: به همین دلیل هم از روزهای نخست انقلاب توطئه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت و یکپارچگی باعث شکست دشمن می شود / ملت پای آرمان های انقلاب ایستاده است

وحدت و یکپارچگی باعث شکست دشمن می شود / ملت پای آرمان های انقلاب ایستاده است