مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 14:552023-02-11سياسي

دشمن ملت ایران را نشناخته است/حضور با صلابت در دفاع از ارزش ها


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: ملت ایران با حضور بی نظیر خود در عرصه راهپیمایی 22 بهمن ثابت کرد که دشمن نتوانسته روحیه آنها را به خوبی بشناسد.

- حجت الاسلام مهدی ستوده در حاشیه راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: استکبار ادعا می کند که نسل نوجوان و جوان ایران را در مسیر انحراف قرار داده در حالی که امروز بیشترین قشر تأثیرگذار و حاضر در میدان دفاع از استقلال و تمامیت این کشور نوجوانان و جوانانی بودند که دهه هشتاد و نودی محسوب می شوند.

وی تصریح کرد: میدان داری نوجوانان و جوانان فضا را برای صلابت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران فراهم کرده و در نقطه مقابل دشمن را به ذلت و سرگیجگی انداخته است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: این حضور در یک سال آینده انقلاب اسلامی را از تهدیدها و توطئه ها مصون نگه خواهد داشت و بار دیگر به جهانیان ثابت خواهد کرد که مردم ایران هرگز از انقلاب 57 و پیام راستین آن عقب نشینی نکرده و حاضر نیست صحنه را خالی کند.

حجت الاسلام ستوده دستاوردهای حوزه فرهنگی، دینی و اعتقادی را در این 44 سال بی نظیر توصیف کرد و افزود: دشمن تلاش می کند تا به هر شکل ممکن نقطه انسجام و وحدت ملی را مخدوش کند در حالی که راهپیمایی 22 بهمن نمایشی حقیقی از وحدت و همبستگی ایرانیان بود تا ثابت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن ملت ایران را نشناخته است/حضور با صلابت در دفاع از ارزش ها

دشمن ملت ایران را نشناخته است/حضور با صلابت در دفاع از ارزش ها