مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 14:552023-02-11اقتصادي

رونمایی از مگا گشت پلتفرم چندمنظوره رزرواسیون هتل برای آژانس سفرهای کهکشانی


با حضور قائم مقام گروه مالی گردشگری و معاون وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و مدیرعامل سمگا از پلتفرم چندمنظوره رزرواسیون مگاگشت برای آژانس سفرهای کهکشانی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی گروه مالی گردشگری، مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری آریا زیگورات در خصوص پلتفرم مگاگشت گفت: هدف از ایجاد پلات فرم مذکور، تسهیل و تامین نیاز بازار بزرگ گردشگری در سطح مشتریان کلان و خرد است.

سمانه یوسفی افزود: پلتفرم چندمنظوره رزرواسیون هتل، بلیت ، تور و .

، نخستین پلتفرم در کشور است که متصل به سامانه بانک گردشگری است و می تواند در آینده نزدیک از طریق اپلیکیشن TOBANK خدمات مربوط به تسهیل در سفر را فراهم کند.

وی ادامه داد: با استفاده از پلتفرم مگاگشت که با تلاش متخصصان داخلی برای نخستین بار با محوریت گروه مالی گردشگری و شرکت سمگا به ثمر نشسته است، می توان از امکانات بالقوه گروه هتل های زنجیره ای رکسان شامل هتل فرودگاهی، قصرالضیافه، کاروانیکا و غیره به بهترین شکل  استفاده کرد.

بومی سازی استانداردهای جهانی هتلداری (SOP) در هتل فرودگاهی مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری آریا زیگورات همچنین از بومی سازی استانداردهای جهانی هتلداری در هتل های فرودگاهی رکسان و رمیس خبر داد و گفت: با توجه به تجربه حضور آن در فرانسه برای نخستین بار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از مگا گشت پلتفرم چندمنظوره رزرواسیون هتل برای آژانس سفرهای کهکشانی

رونمایی از مگا گشت پلتفرم چندمنظوره رزرواسیون هتل برای آژانس سفرهای کهکشانی