مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 15:452023-02-11سياسي

سردار فرحی: امروز کشور های تراز اول جهان خواهان خرید محصولات دفاعی ایران هستند


جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: امروز بیشتر کشور های تراز اول جهان خواهان خرید محصولات دفاعی ما هستند و بیشتر نیاز های دفاعی در داخل کشور تأمین می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سردار مهدی فرحی جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح امروز در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در نوشهر با اشاره به پیشرفت های چشمگیر ایران اسلامی طی 44 سال گذشته، گفت: کشوری که روزی از تولید سیم خاردار و تعمیر ژ 3 به بیگانگان وابسته بود، امروز با گذشته 44 سال به پیشرفت های زیادی دست یافته است.

وی با اظهار اینکه در بدو پیروزی انقلاب اسلامی 500 هزار دانشجو در کشور وجود داشت که آمار آن ها امروز به چهار میلیون و 500 هزار نفر رسیده است، ادامه داد: میزان تولید برق کشور از هفت هزار مگاوات در بدو پیروزی انقلاب به 90 هزار مگاوات رسیده است.

سردار فرحی با عنوان اینکه کشور در حوزه تولیدات علمی نیز رشد بی سابقه ای داشته است، گفت: شمار مقالات در بدو پیروزی انقلاب 70 مقابله بود که امروز به 70 هزار عنوان رسیده است و دستاورد های انقلاب اسلامی در حوزه های برق رسانی، تأمین زیرساخت های روستایی و شهری قابل قیاس با دوران گذشته نیست.

جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح، رسیدن به توفیق ها را ریشه در شکل گیری انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام راحل و رهنمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار فرحی: امروز کشور های تراز اول جهان خواهان خرید محصولات دفاعی ایران هستند

سردار فرحی: امروز کشور های تراز اول جهان خواهان خرید محصولات دفاعی ایران هستند