مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 17:212023-02-11سياسي

خروش حضور هزارسنگر در بهار 44 انقلاب/ حلقه اتحاد برای ایرانِ آزاد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، پرشکوه تر و قدرتمندانه تر از سال های گذشته به میدان آمدند، بهاری پرشکوه در دل زمستان خلق کردند تا مشت محکمی بر دهان یاوه گوی اجانب و استکبار باشد.

دیار هزار سنگر پر بود از نغمه الله اکبر و شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و مرگ بر فتنه گر.

.

دوباره نشان دادند پای عهد و میثاق خود عالمانه و بابصیرت هستند، همچنان هستند بر آن عهده که بستند و میثاقی که با شهدا و یاران صدیق خود دارند.

امسال مرد و زن، پیر و جوان و همه اقشار مردم که ایستادگی و حماسه را از تاریخ ماندگار 6 بهمن سال 1360 به یادگار دارند و صلابت و غرور را از دماوند کوه به میراث بردند حلقه اتحادشان تنگ تر و مستحکم تر بود و فرصت برای فتنه گران تنگ و تنگ تر.

دیگر استکبارگران با شبکه‎های پوشالی بیگانه خود مستأصل و درمانده ماند چه بگویند، از کجا بگویند و کدام حقیقت را کتمان کنند.

دست در دست هم، یکدل و با یک هدف جشن پیروزی 44 در زمستان 1401 گرفتند، هر کس می‎خواست به شکلی دلدادگی خود را نشان دهد، شربت توزیع کند، ایستگاه صلواتی راه بیاندازد یا دود اسپند و گل پر با صلوات بر محمد و آل محمد(ص) هدیه کند تا کور شود هر آن که نتواند اقتدار ایران سربلند و استوار را ببیند و چشم حسودان و معاندان نظام جمهوری اسلامی از حدقه درآید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروش حضور هزارسنگر در بهار 44 انقلاب/ حلقه اتحاد برای ایرانِ آزاد

خروش حضور هزارسنگر در بهار 44 انقلاب/ حلقه اتحاد برای ایرانِ آزاد