مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 19:002023-02-11اقتصادي

جمعیت طلبکاران شاه: 56 میلیارد دلار از اموال ملت ایران را به کشور بازگردانید


جمعیت طلبکاران شاه در قالب یک بیانیه نوشت: از دادستان کل کشور و معاونت حقوقی رییس جمهور می خواهیم تا 56 میلیارد دلار از اموال ملت ایران که توسط خاندان شاه به یغما رفته است را به کشور بازگردانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، جمعی از مردم انقلابی و مومن تهران در قالب جمعیت طلبکاران شاه با امضای یک طومار از دادستان کل کشور و معاون حقوقی رییس جمهور درخواست کردند تا اموالی که توسط خاندان ستمشاهی از کشورمان خارج شده به کشورمان مسترد شود.

متن این نامه به شرح زیر است: بسمه تعالی دادستان محترم کل کشور حجت الاسلام منتظری دامت برکاته معاونت محترم حقوقی رییس جمهور آقای دکتر دهقان سلام علیکم؛ با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همانطور که مستحضرید.

44 سال پیش شاه خائن و جنایتکار از ترس افتادن به دست مردم و محاکمه و مجازات در دادگاه عدل اسلامی با سرقت اموالی که توسط کارشناسان 56 میلیارد دلار تخمین زده شده به خارج گریخت.

این اموال که به صورت نقدی و یا از طریق حساب های بانکی همچنین صدها چمدان عتیقه جات و طلا و جواهرات بعضا منحصر به فرد، سهام شرکت های بزرگ بین المللی و خرید املاک و ویلاها و کاخ های متعدد در سایر کشورهای جهان توسط خانواده شاه فراری به سرقت رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمعیت طلبکاران شاه: 56 میلیارد دلار از اموال ملت ایران را به کشور بازگردانید

جمعیت طلبکاران شاه: 56 میلیارد دلار از اموال ملت ایران را به کشور بازگردانید