مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 02:552023-02-11بين الملل

159 عملیات مسلحانه در 40 روز گذشته؛ انتفاضه آغاز شده است


محافل و رسانه های صهیونیستی این روزها بیش از گذشته از انتفاضه سوم فلسطینی ها سخن می گونید، یکی از آغاز انتفاضه خبر داده و دیگری درباره وقوع آن در آینده نزدیک هشدار می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شامگاه شنبه یک شهرک نشین صهیونیست به علت شدت جراحات وارده در عملیات استشهادی روز جمعه از پا در آمد.

این گونه رویدادها اگر در سال های گذشته چند ماه یک بار رخ می داد، اما اکنون هفته ای دو الی سه بار روی می دهد، به طوریکه در طول هفته فلسطینی ها چندین بار دست به عملیات مسلحانه یا زیرگیری با خودرو می زنند؛ شرایطی که از ابتدای سال 2022 آغاز شده و اکنون به نقطه اوج خود رسیده است تا جایی که اعوان و انصار داخلی و خارجی رژیم تل آویو یا نسبت به شعله ور شدن انتفاضه سوم مدام هشدار می دهند و از آغاز آن سخن می گویند.

در این رابطه ویلیام برنز رییس آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) روز چهارشنبه در جریان سخنرانی در دانشگاه جرج تاون گفت که به شدت نگران شرایط حاکم بر سرزمین اشغالی و افزایش درگیری ها است.

او تأکید کرد که وضعیت کنونی در فلسطین اشغالی شبیه رخدادهای پیش از انتفاضه دوم است.

رییس سی.

آی.

ای که هفته گذشته به سرزمین اشغالی سفر کرده بود، گفت که نتیجه گفت و گوهای او با بنیامین نتانیاهو و محمود عباس برای او تردید آمیز و ترسناک بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

159 عملیات مسلحانه در 40 روز گذشته؛ انتفاضه آغاز شده است

159 عملیات مسلحانه در 40 روز گذشته؛ انتفاضه آغاز شده است