مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 07:302023-02-12سياسي

از راه اندازی 4 خط آبی به عراق، عمان و قطر تا بنزین سفر


مسئولان سیاسی و اجرایی دولت با حضور در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی وعده های مختلفی از جمله موضوع بنزین سفر و راه اندازی 4 خط آبی به عراق، - عمان و قطر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی و ششمین نمایشگاه ملی صنایع دستی از 18 تا 21 بهمن در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد در این نمایشگاه افراد مختلف حوزه دولت و سیاسیون کشور حضور پیدا کرده و از بخشهای مختلف آن دیدن کردند و هر یک درباره صنعت گردشگری و صنایع دستی نظراتی دادند.

قرار بود محمد مخبر نیز در این نمایشگاه حضور پیدا کند اما به جای او علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت به این نمایشگاه رفت و گفت: هیأت دولت به موضوع گردشگری فرابخشی نگاه می کند و همین حضور چشم گیری که هیأت دولت برای بازدید از این نمایشگاه تاکنون داشته است بیان گر این موضوع است.

برای مثال شاید طبیعی تر باشد برخی از بخش ها مثل حوزه وزارت کشور، وزارت آموزش و پرورش و وزارت ارشاد همکاری هایی با حوزه گردشگری داشته باشند، اما اینکه وزارت نیرو هم با گردشگری همکاری کند نشان می دهد که این حوزه محدود به یک یا دو یا سه حوزه نیست و همه بخش های دولت به این موضوع نگاه ویژه ای دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از راه اندازی 4 خط آبی به عراق، عمان و قطر تا بنزین سفر

از راه اندازی 4 خط آبی به عراق، عمان و قطر تا بنزین سفر