مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 08:552023-02-12ورزشي

کارگر سمنانی مدال برنز مسابقات ملی مهارت را کسب کرد


کارگر سمنانی مدال برنز نخستین دوره مسابقات ملی مهارت ایران در رشته جوشکاری را از آن خود کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، در نخستین دوره مسابقات ملی مهارت ایران که توسط سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برگزار شد، سیاوش میرصفری شرکت کننده معرفی شده از سوی شرکت تیراژه ماشین سمنان موفق به کسب رتبه سوم و مدال برنز در رشته جوشکاری با گاز محافظ Co2 شد.

سیدحسین شاهچراغ، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان در این زمینه اظهار کرد: 110 کارگر ماهر از سراسر ایران در سه گروه ماشین کاری صنعتی، طراحی مهندسی و جوشکاری در مرحله کشوری این مسابقات با یکدیگر به رقابت پرداختند که از نفرات اول تا سوم هر رشته با اعطای مدال و جوایز نفیس تجلیل شد.

وی افزود: از استان سمنان پنج شرکت کننده در گرایش های مختلف رشته جوشکاری به این دوره از مسابقات اعزام شده بودند که 3 نفر از آنان از سوی شرکت تیراژه ماشین و دو نفر نیز از سوی شرکت آریاترانسفو شرق و قدرت به اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان معرفی شده بودند و در نهایت سیاوش میرصفری از شرکت تیراژه ماشین موفق به کسب رتبه سوم و مدال برنز نخستین دوره این رقابت ها گردید.

در این مسابقات کارگران ماهر شرکت های آریا ترانسفو شرق و قدرت و تیراژه ماشین با کارگران ماهر شرکت های ذوب آهن اصفهان، تراکتورسازی تب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگر سمنانی مدال برنز مسابقات ملی مهارت را کسب کرد

کارگر سمنانی مدال برنز مسابقات ملی مهارت را کسب کرد