مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 10:252023-02-12اقتصادي

توزیع 19 هزار تن کود یارانه ای بین کشاورزان یزدی


مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان یزد گفت: در 10 ماهه سال جاری 14 هزار تن کود ازته، 2 هزار و هفتصد تن کود فسفاته و 2 هزار تن کود پتاسه بین کشاورزان استان توزیع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی  شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان،  محمدحسن زارعیان مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان با اشاره به سهمیه کود تخصصی وزارت جهاد کشاورزی به استان اظهار کرد: از23 هزار و 795 تن کود ازته  اختصاصی به استان در 10 ماهه سال جاری 14 هزارتن  و از 4 هزار و پانصد تن کود فسفاته 2 هزار و 700 تن  و از 5 هزار تن کود پتاسه 2 هزار تن  تاکنون بین کشاورزان توزیع شده است که نسبت به سال گذشته در ارتباط با کود ازته 8 و نیم  درصد فسفاته  28 درصد و پتاسه 74درصد  رشد داشته ایم.

وی بابیان اینکه در سال جاری6 هزار لیتر سم کلرپیریفوس نیز بین کشاورزان توزیع گردیده است افزود: همچنین امسال این شرکت هفت نوع ترکیب شیمیایی از  مجتمع آبیک به صورت اعتباری سه ماهه برای کارگزاران در نظر گرفته که با اخذ تضمین معتبر جهت توزیع به موقع بین کشاورزان به آنها تحویل خواهد شد.

در پایان جلسه بر پرداخت کارمزد کارگزارن با ارائه مستندات، مکاتبه با ستاد جهت رفع مشکلات حواله الکترونیک، خرید به موقع کود توسط کارگزاران جهت توزیع به موقع بین کشاورزان تاکید شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 19 هزار تن کود یارانه ای بین کشاورزان یزدی

توزیع 19 هزار تن کود یارانه ای بین کشاورزان یزدی