مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 10:252023-02-12اقتصادي

احیای یک واحد صنعتی-تولیدی دیگر در استان سمنان


تولیدی تولید کننده خوراک دام و طیور در استان سمنان به بهره برداری رسید.

- محمدرضا صادقی معاون اقتصادی استاندار سمنان 23بهمن ماه در افتتاح شرکت آریا ماه رشد ، تولید کننده خوراک دام و طیور که با حضور سید محمدرضا هاشمی ، استاندار سمنان و جمعی از مدیران کل ستادی و اجرایی استان افتتاح شد اظهار کرد: استان سمنان از قطب های تولید دام و طیور است و از همین رو توسعه واحدهای تولید خوراک دام از استان ضروری است.

وی با بیان اینکه این واحد در شهرک صنعتی سمنان به بهره برداری رسید افزود:این مجموعه تولیدی استان ، پس از مدت ها تعطیلی ، با تسهیلات اعطا شده و تلاش های صورت گرفته ، مجددا احیا و به چرخه تولید بازگشت.

صادقی با اشاره به اهمیت واحدهای تولیدکننده خوراک دام و طیور خاطرنشان کرد: باید برای مجموعه شرکت های خوراک دام و طیور ، سیاست راهبردی و خط مشی مشخص ، اتخاذ گردد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان از حمایت ویژه دولت از این واحدهای تولیدکننده خبر داد و افزود: به منطور تکمیل زنجیره غذایی ، تولید کنندگان این بخش از تسهیلات یارانه ای بهره مند خواهند شد.

وی همچنین به تولید خوراک برخی آبزیان در استان پرداخت و افزود: استانداری سمنان از واحدهای فعال در این بخش نیز حمایت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای یک واحد صنعتی-تولیدی دیگر در استان سمنان

احیای یک واحد صنعتی-تولیدی دیگر در استان سمنان