مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 11:052023-02-12اقتصادي

حضور بخش خصوصی البرز در نمایشگاه گردشگری امسال ویژه بود


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز گفت: حضور بخش خصوصی البرز در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته به صورت ویژه دیده شده بود.

- شهرام علی محمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در استان البرز با توجه به نشست های متعددی که با بخش خصوصی داشتیم توانستیم همه بخش های خصوصی البرز را با اداره کل همراه کنیم.

به گفته معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز گردشگری بدون حضور بخش خصوصی هیچ است و فقط بخش خصوصی می تواند با کمک سیاست گذاری های دولت گردشگری را توانمند کند.

علی محمدی افزود: هدفمان این است که از ظرفیت ها و پتانسیل های بخش خصوصی برای توسعه گردشگری البرز نهایت استفاده را داشته باشیم.

این موضوع بستگی به چگونگی تعامل دولت با بخش خصوصی دارد به این صورت می توانیم البرز را از معبر به مقصد گردشگری تبدیل کنیم.

وی ادامه داد: امسال همه بخش های انفرادی و گروهی از جمله تشکل های گردشگری، واحدهای اقامتی، پذیرایی، دفاتر خدمات مسافرتی، راهنمایان گردشگری و صنایع دستی در غرفه حضور داشتند.

معاون گردشگری البرز یکی از اقدامات ویژه در نمایشگاه امسال را نهادینه کردن گردشگری خوراک برای استان البرز برشمرد و از معرفی سمنوی سنتی به عنوان سوغات البرز خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور بخش خصوصی البرز در نمایشگاه گردشگری امسال ویژه بود

حضور بخش خصوصی البرز در نمایشگاه گردشگری امسال ویژه بود