مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 14:302023-02-12سياسي

کلنگ زنی ساختمان جدید کانون وکلای دادگستری کرمانشاه


پروژه احداث ساختمان جدید کانون وکلای دادگستری استان کرمانشاه کلنگ زنی شد.

- روح الله وکیلی رییس کانون وکلای دادگستری استان کرمانشاه، ظهر امروز(23 بهمن) در حاشیه مراسم کلنگ زنی این پروژه که با حضور شهردار کرمانشاه و معاون استاندار برگزار شد، در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به پیگیریهای 12 ساله برای احداث این ساختمان، اظهار کرد: حدود 12 سال پیش رییس وقت کانون وکلای دادگستری استان زمینی را به مساحت 2400 متر برای احداث ساختمان جدید کانون وکلای دادگستری استان خریداری کرد.

وی ادامه داد: از همان تاریخ مقدمات احداث این بنا استارت خورد، اما از آنجایی که این پروژه در قیف پروازی فرودگاه کرمانشاه واقع شده بود، با موانعی برای احداث مواجه شد.

رییس کانون وکلای دادگستری کرمانشاه تصریح کرد: سرانجام با رفع این موانع، اقدامات اجرایی برای شروع پروژه آغاز و مجوزهای لازم همچون پروانه ساخت به مساحت 2400 متر مربع اخذ شد.

وی با بیان اینکه ساختمان جدید کانون وکلای دادگستری کرمانشاه در سه طبقه احداث می شود، گفت: این پروژه شامل 64 اتاق برای کمیسیون های معاضدت، داوری، بانوان، دادگاه، دادسرا، هیات مدیره، کتابخانه و.

خواهد بود.

وکیلی افزود: همچنین در نظر داریم برای برخی از وکلای کانون که دفتر و محل کار ندارند، اتاق هایی را در نظر بگیریم تا در آنها پذیرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی ساختمان جدید کانون وکلای دادگستری کرمانشاه

کلنگ زنی ساختمان جدید کانون وکلای دادگستری کرمانشاه