مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 15:202023-02-12اقتصادي

فامنین پایلوت اجرای الگوی کشت


مدیر جهادکشاورزی شهرستان فامنین با اشاره به رونمایی از عملیات اجرایی طرح الگوی کشت مبتنی بر حفظ منابع آب و خاک گفت: شهرستان فامنین در سال زراعی جاری به عنوان شهرستان پایلوت اجرای الگوی کشت کشوری است.

- منصور خزایی با بیان اینکه در این طرح به دنبال افزایش بهره وری هستیم تا بتوانیم از ذخایر ارزشمند آب و خاک بهره برداری و حفاظت بهتری داشته باشیم، افزود: برنامه عملیاتی اجرای الگوی کشت شهرستان فامنین تدوین و تا سطح کارشناسان برش و اعلام شده است و طبق برنامه ابلاغی کشاورزان باید طبق این الگو محصولات خود را کشت کنند.

وی خاطرنشان کرد: برنامه ابلاغی الگوی کشت برای 56 هزار و 163 هکتار از اراضی زراعی این شهرستان تدوین شده که 12 هزار هکتار به کشت محصولات آبی و 44 هزار 163 هکتار به کشت محصولات زراعی دیم اختصاص دارد ضمن اینکه با توجه به برآوردها انتظار تولید 147 هزار و 9 تن محصول را خواهیم داشت.

خزایی همچنین خاطرنشان کرد: برای اجرای موفقیت آمیز این طرح توسط کشاورزان همه ارگان ها و دستگاه های مرتبط باید همکاری و هماهنگی لازم را به عمل آورند و مشوق های لازم به خوبی در اختیار کشاورزان قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی جهادکشاورزی فامنین، وی افزود: مدیریت انرژی، توجه به قیمت تمام شده تولید محصول در مناطق مختلف، تولید قراردادی با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فامنین پایلوت اجرای الگوی کشت

فامنین پایلوت اجرای الگوی کشت