مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 16:152023-02-12دانش

جزییات پذیرش بدون آزمون در دانشگاه خواجه نصیر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، براساس اعلام دانشگاه خواجه نصیر، پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد بدون آزمون در سال تحصیلی 1403-1402 به استناد «آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعداد های درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد» وزارت علوم، - شرایط پذیرش بدون آزمون دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه خواجه نصیر اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، براساس اعلام دانشگاه خواجه نصیر، پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد بدون آزمون در سال تحصیلی 1403-1402 به استناد آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعداد های درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، و مصوبات داخلی انجام می پذیرد.

شرایط پذیرش دانشجویان دوره کارشناسی پیوسته دانشگاه های مشمول این فراخوان که واجد شرایط زیر باشند، مجاز به ارائه درخواست پذیرش به دانشگاه هستند:1-متقاضیان باید حداکثر تا تاریخ 31 شهریور 1402 و طی هشت نیمسال تحصیلی دانش آموخته شوند و صرفا برای همان سال امکانپذیر است.

2-برگزیدگان رتبه های اول تا پانزدهم نهایی المپیاد های علمی- دانشجویی برای ورود به همان رشته، به شرط آن که از لحاظ معدل کل جزو 20 درصد برتر هم رشته و ورودی دانشگاه مبدا باشند با رعایت بند 2 امکان پذیرش دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات پذیرش بدون آزمون در دانشگاه خواجه نصیر

جزییات پذیرش بدون آزمون در دانشگاه خواجه نصیر