مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 16:402023-02-12بين الملل

شکست سیاست 30 ساله واشنگتن در قبال کره شمالی


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از نشریه فارن پالیسی، هنگامی که «زیگفرید هکر» عضو تیم مذاکره کننده هسته ای آمریکا در سال 2004 از کره شمالی بازدید کرد، - یک مذاکره کننده ارشد آمریکایی در کتابی نتیجه 30 سال سیاست های واشنگتن را با هدف توقف برنامه هسته ای کره شمالی، چیزی جز شکست ندانست و آن را فرصت مناسبی برای رییس جمهوری فعلی به منظور بازنگری در این سیاست ها خواند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از نشریه فارن پالیسی، هنگامی که زیگفرید هکر عضو تیم مذاکره کننده هسته ای آمریکا در سال 2004 از کره شمالی بازدید کرد، یک دانشمند ارشد هسته ای کره شمالی از او پرسید: دوست داری تولیدات ما را ببینی؟ و سپس اندکی بعد پلوتونیوم تولید کره شمالی را در دستانش قرار داد.

هکر که حالا از تمامی مشاهدات خود در طول سفر های 7 ساله اش به کره شمالی کتابی با عنوان نقاط حائل: نگاهی از درون به برنامه هسته ای کره شمالی منتشر کرده، نگاهی ژرف به کلیدی ترین ضعف های سیاست واشنگتن در قبال پیونگ یانگ انداخته است.

فارن پالیسی نیز با اشاره به محتویات این کتاب که به تازگی منتشر شده، آورده است: در حالیکه کره شمالی همواره سیاست واشنگتن را در قبال خود به باد انتقاد گرفته، این اتفاق نظر در آمریکا هم وجود دارد و ناظران راهبرد ایالات متحده را ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست سیاست 30 ساله واشنگتن در قبال کره شمالی

شکست سیاست 30 ساله واشنگتن در قبال کره شمالی