مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 16:412023-02-12سياسي

نقش آفرینی بهتر فعالیت های جهادی، اولویت ما در گام دوم انقلاب است


رییس سازمان بسیج سازندگی استان فارس گفت: قرارگاه های عملیات جهادی، آرایشی جدید برای نقش آفرینی موثرتر جهادگران در گام دوم انقلاب با هدف خدمات رسانی بهتر و بهینه تر به مردم هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، اسماعیل قزل سفلی امروز یکشنبه 23 بهمن در اجلاسیه جهادگران فجر آفرین  ابتدا بیان کرد: قرارگاه های عملیات جهادی یک بستر جدیدی است تا در گام دوم انقلاب اسلامی یک آرایش جدیدی در حوزه فعالیت های بسیج سازندگی و گروه های جهادی شکل داده شود و نقش آفرینی حلقه های میانی در این گام محقق شود.

  رییس سازمان بسیج سازندگی استان فارس ادامه داد: بسیج سازندگی و گروه های جهادی در گام اول انقلاب ماموریت خود را سازمان دهی گروه های جهادی برای حضور داوطلبانه و خدمت رسان در راستای محرومیت زدایی قرار داده بودند و به نظر می رسد به خوبی این کار انجام داده و در گام دوم که مبنا بر نقش آفرینی است باید به دنبال ساماندهی و تکامل یافتن گروه های جهادی بود چون که پس از سالها فعالیت، جهادگران از دوره بلوغ خود گذشته اند و در حال حاضر در دوره کامل و تکمیل شدن هست.

   وی افزود: در این راستا 2 بال یا دو شبکه ایجاد شده که بال اول اندیشه ورزی و هماهنگی و هم افزایی است که از طریق تشکیل مجامع شورای جهادی انجام خواهد شد تا مشکلات، در خواست ها و مطالبات جامعه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش آفرینی بهتر فعالیت های جهادی، اولویت ما در گام دوم انقلاب است

نقش آفرینی بهتر فعالیت های جهادی، اولویت ما در گام دوم انقلاب است