مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 16:552023-02-12اجتماعي

کتاب های جدید آموزشگاه زبان سفیر


همزمان با به پایان رسیدن سال و شروع فصل بهار و سال جدید، مؤسسه زبان سفیرگفتمان که همواره در عرصه آموزش زبان پیشگام بوده، اقدام به تغییر کتاب های آموزشی خود در سطح بزرگسالان نموده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سفیرمال، کتاب های EVOLVE یکی از جدیدترین کتاب های آموزش زبان انگلیسی هستند که توسط انتشارات کمبریج به چاپ رسیده و از فروردین 1402 به عنوان کتاب اصلی مؤسسه زبان سفیر گفتمان در سطوح بزگسالان تدریس خواهند شد.

Evolve به معنی تکامل و بهتر شدن است و مؤسسه زبان سفیر گفتمان با تغییر کتاب های آموزشی خود در سطح بزرگسالان به کتاب های ایوالو قدمی بزرگ به سمت تکامل، بهتر شدن و همگام شدن با آموزش های روز دنیا برداشته است.

مجموعه کتاب آموزش زبان انگلیسی ایوالو، یک مجموعه کتاب شش سطحی مخصوص آموزش زبان انگلیسی با لهجه آمریکایی از سطح مبتدی تا پیشرفته است که باعث می شود زبان آموزان جوان و بزرگسال بااطمینان و اعتماد به نفس بیشتری به زبان انگلیسی صحبت کنند.

کتاب Evolve ، دانش آموز محور است و با استفاده از نظرات و تجربیات کارشناسان آموزش زبان و درخواست ها و نیازهای زبان آموزان سرتاسر دنیا نگارش شده است و بر مؤثرترین و کارآمدترین راه ها برای پیشرفت در زبان انگلیسی تمرکز دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب های جدید آموزشگاه زبان سفیر

کتاب های جدید آموزشگاه زبان سفیر