مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 17:452023-02-12اقتصادي

تصویب قیمت هر قبر در قطعات مختلف بهشت زهرا


سال آینده قیمت قبر در ناحیه یک 38 میلیون و 500 هزار تومان در ناحیه دو 23 میلیون و 700 هزار تومان ودر ناحیه 3 14 میلیون و 300 هزار تومان خواهد بود.

- مدیرعامل سازمان بهشت زهرا گفت: سال آینده قیمت قبر در ناحیه یک 38 میلیون و 500 هزار تومان در ناحیه دو 23 میلیون و 700 هزار تومان ودر ناحیه 3 14 میلیون و 300 هزار تومان خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بررسی بهای خدمات سازمان بهشت زهرا در دستور کار یکصد و بیست و نهمین جلسه شورای شهر تهران قرار گرفت.

در ابتدای بررسی این لایحه محمد جواد تاجیک مدیر عامل مجموعه سازمان بهشت زهرا در یکصد و بیست و نهمین جلسه شورای شهر تهران و با اشاره به بهای خدمات بهشت زهرا گفت: نسبت به آقای خدماتی که در آرامستان های کشور وجود دارد مجموعه بهشت زهرا به صورت میانگین 70 درصد کمتر از آرامستان های سراسر کشور از مردم نرخ بهای خدمات دریافت می کند.

وی ادامه داد: در حوزه خدمات هیچ مورد جدیدی اضافه نشده از و میانگین افزایش نرخ خدمات بهشت زهرا 37 درصد است.

تاجیک گفت: هزینه تغسیل و کمتر از 7 سال رایگان دیده شده است همچنین در قبرهای سه طبقه نیز یک طبقه رایگان است و برای دو طبقه دیگر الزامی به ذخیره قبر وجود ندارد.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا با اشاره به نرخ آمبولانس گفت: تصمیم بر آن شد تا برای آمبولانس های شهرستان ها نرخ گذاری نشود و بر اسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب قیمت هر قبر در قطعات مختلف بهشت زهرا

تصویب قیمت هر قبر در قطعات مختلف بهشت زهرا