مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 18:102023-02-12اقتصادي

پیش بینی 6 میلیارد تومان برای احداث فرهنگسرا در پیشوا


از محل اعتبارات تملک دارایی های شهرستان پیشوا 6 میلیارد تومان در بودجه برای ساخت فرهنگسرا پیش بینی کرده ایم که زمین آن مشخص و تحویل شده و همکاران ما درحال پیگیری هستند تا بتوانند تخصیص بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، کارهای فرهنگی از فعالیت های تاثیرگذار در توسعه جامعه است که اگر زیرساخت های آن فراهم شود نقش زیادی در کاهش آسیب های اجتماعی و جذب جوانان و نوجوانان به محیط های فرهنگی هنری خواهد داشت.

  در همین رابطه و درخصوص احداث فرهنگسرا و توسعه فعالیت های فرهنگی، با فرماندار و مدیر اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان پیشوا گفت وگویی انجام دادیم که در ادامه می خوانیم.

پیشوا می تواند به قطب فرهنگی شرق استان تهران تبدیل شود ابراهیم تاجیک نوری فرماندار شهرستان پیشوا در گفت وگو با خبرنگار فارس در خصوص وضعیت فرهنگی و هنری این شهرستان اظهار کرد: شهرستان پیشوا 12 سال است که مستقل شده و در دهه قبل تقریبا کار زیادی در حوزه فرهنگی در این شهرستان صورت نگرفته است لذا کارهای زیادی در دستور کار قرار دارد که باید انجام دهیم.

  وی با تاکید بر توسعه کارهای فرهنگی گفت: کار فرهنگی را در ساخت و ساز نمی بینیم، یکی از برنامه های بنده این است که پیشوا به قطب فرهنگی شرق استان تهران تبدیل شود و در این راستا فضاهای فرهنگی خوبی داریم که از ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی 6 میلیارد تومان برای احداث فرهنگسرا در پیشوا

پیش بینی 6 میلیارد تومان برای احداث فرهنگسرا در پیشوا