مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 18:302023-02-12حوادث

تیپ 48 فتح به یاری مردم خوی شتافت/سردار حکمتیان و رزمندگان در میان زلزله زدگان


فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد از ارسال کمک های امدادی و اقلام ضروری به زلزله زدگان شهرستان خوی در آذربایجان غربی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج سردار حسن حکمتیان اظهار کرد: با توجه به شناسایی نیازمندی های زلزله زدگان در خوی، قرارگاه حمزه سیدالشهدا در این شهرستان مستقر شده است و تیپ 48 فتح اقلام ضروری از جمله پتو، وسایل گرمایشی، مواد غذایی و بسته های بهداشتی، البسه و نوشت افزار را به خوی ارسال کرده و بین زلزله زدگان توزیع می شود.

وی بیان کرد: ماشین آلات حمل و نقل و ترابری تیپ 48 فتح استان کهگیلویه و بویراحمد جهت انتقال کانکس و سرپناه و سایر ملزومات به نقاط زلزله زده خوی، در اختیار قرارگاه حمزه سیدالشهدا قرار داده شده اند.

سردار حکمتیان ابراز داشت: صبح امروز به همراه رزمندگان تیپ 48 فتح در مناطق زلزله خوی حاضر شدیم و از نزدیک ضمن بررسی نیازمندی ها نسبت به توزیع اقلام ضروری بین زلزله زدگان اقدام کردیم.

فرمانده تیپ 48 کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تمام ظرفیت ها و تجهیزاتی که در اختیار داریم تا آخرین لحظه در کنار هموطنانمان در مناطق زلزله زده خوی خواهیم ماند و به زلزله زدگان خدمات رسانی می کنیم.

گفتنی است، 8 بهمن 1401 در ساعت 21:44 زلزله ای به بزرگی 5.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیپ 48 فتح به یاری مردم خوی شتافت/سردار حکمتیان و رزمندگان در میان زلزله زدگان

تیپ 48 فتح به یاری مردم خوی شتافت/سردار حکمتیان و رزمندگان در میان زلزله زدگان