مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 19:252023-02-12سياسي

برخی دستگاه ها به قانون تبدیل وضعیت ایثارگران تمکین نمی کنند


معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: برخی دستگاه ها به قانون تبدیل ایثارگران تمکین نمی کنند و قصد داریم با مسئولان این دستگاه ها برخورد کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا رحیمی نسب عصر امروز یکشنبه در پنجمین سفر استانی خود به خوزستان در نشست اداری شهرستان آبادان اظهار کرد: هدف از سفر به خوزستان پایش امور ایثارگران و عملکرد دستگاه های اجرایی در استان، ترویج فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت و خدمات دهی در امور ایثارگران است.

معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور افزود: ایثارگران مشکلات مختلفی از جمله، درمان، مسکن، تبدیل وضعیت، اشتغال دارند و ما قصد داریم مشکلات را از نزدیک بررسی کنیم تا در تصمیمات و تصویب قوانین مؤثر واقع شود.

وی یادآور شد: روز چهارشنبه در مرکز استان نشستی با حضور استاندار خوزستان و مدیران استانی برگزار خواهد شد که مصوباتی شامل تعهداتی که مشاوران وزرا دنبال می کنند، تعهداتی که مدیران در استان دارند، خواهد داشت.

معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور یادآور شد: ایثارگران از بدنه جامعه هستند و در اشتغال و استخدام مشکلاتی دارند، ما در حوزه تبدیل وضعیت قول می دهیم که مشاوران وزرا به جِد پیگیر آن هستند و با توجه به آنکه برخی دستگاه ها تمکین نمی کنند، قطعاً اگر مسئولی قانون را اجرا نکند از طریق دیوان عدالت ادا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی دستگاه ها به قانون تبدیل وضعیت ایثارگران تمکین نمی کنند

برخی دستگاه ها به قانون تبدیل وضعیت ایثارگران تمکین نمی کنند