مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 21:482023-02-12سياسي

دادستان کل کشور: افرادی که کشته سازی کردند باید در پیشگاه قانون پاسخگو باشند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی قوه قضاییه، حجت الاسلام محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور با حضور در مجموعه زندان مرکزی اصفهان از خوابگاه ها،کارگاه های بنیاد تعاون و اشتغال زندانیان در این زندان بازدید کرد.

در این بازدید مددجویان به تشریح روند نگه داری و محاکمه قضایی خود پرداخته و از نوع برخورد، رسیدگی های قضایی، اسکان، پذیرایی، ملاقات و در کل نوع رفتار کارکنان در زندان ها ابزار رضایت و قدردانی کردند.

وی سپس از مجموعه کارگاه های اشتغال و حرفه آموزی بنیاد تعاون در مجاورت زندان مرکزی بازدید و با مددجویان شاغل در این مجموعه نیز دیدار و گفت وگو کرد.

 منتظری همچنین در آیین آزادی زندانیان مشمول عفو گسترده رهبر انقلاب با اشاره به عفو اعطایی ایشان اظهار داشت: به نوبه خود از رهبر حکیم انقلاب تشکر می کنم که در آستانه پیروزی بزرگ انقلاب با این عفو، عیدی ارزشمندی را به ملت ایران و خصوصاٌ افرادی که در اثر اشتباه و غفلت گرفتار زندان شدند، به درخواست رییس قوه قضاییه و مطالبات جامعی که شده بود، این لطف و محبت را ارائه فرمودند.

وی با اشاره به نوع عفو اعطا شده افزود: فرایند دادرسی که طی شود و جرم و هر فردی به اثبات برسد، به موجب قانون محکوم می شود و باید مجازات شود اما در قانون اساسی حق عفو به رهبری انقلاب د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان کل کشور: افرادی که کشته سازی کردند باید در پیشگاه قانون پاسخگو باشند

دادستان کل کشور: افرادی که کشته سازی کردند باید در پیشگاه قانون پاسخگو باشند