مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 22:152023-02-12بين الملل

نهادهای جهانی برای مقابله با پیامدهای زلزله سوریه همکاری کنند


وزیر امور خارجه سوریه در دیدار با معاون کمیساریای عالی آژانس پناهندگان سازمان ملل بر ضرورت حمایت از دمشق برای مقابله با پیامدهای زلزله اخیر تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه، فیصل مقداد وزیر خارجه سوریه و کلی تالماس کلمنتز معاون کمیساریای عالی آژانس پناهندگان سازمان ملل در جریان دیدار امروز، درباره همکاری های موجود میان این نهاد و مقامات مختلف سوریه به ویژه همکاری برای مقابله با پیامدهای زلزله اخیر، گفتگو کردند.

وزیر خارجه سوریه، همچنین به تاثیر منفی اقدامات خودسرانه و یکجانبه غرب که مانع از تامین تجهیزات و تدارکات امداد و نجات برای زلزله زدگان سوریه شده است، اشاره کرد.

وی تاکید کرد که سوریه خواستار تلاش هماهنگ جهانی توسط آژانس های سازمان ملل متحد یا کشورهای عضو آن، برای حمایت از اقدامات دولت سوریه در راستای مقابله با پیامدهای زلزله و ارائه کمک به مردم سوریه و نهادهای دولتی و مدنی، است.

معاون کمیساریای عالی آژانس پناهندگان سازمان ملل نیز جان باختن هزاران نفر از شهروندان سوریه در زلزله اخیر را را به دولت و ملت این کشور تسلیت گفت و بر تلاش بی وقفه کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل برای انجام تمامی اقدامات ممکن و توسعه همه قابلیت های موجود برای پاسخگویی به اثرات این بلای طبیعی، ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهادهای جهانی برای مقابله با پیامدهای زلزله سوریه همکاری کنند

نهادهای جهانی برای مقابله با پیامدهای زلزله سوریه همکاری کنند