مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 07:362023-02-13سياسي

کارآفرینی، عامل اصلی خودکفایی و پیشرفت جامعه است


استاندار آذربایجان شرقی، کارآفرینی را عامل اصلی خودکفایی و پیشرفت جامعه دانست و گفت: کارآفرینان، مغز متفکر و اصلی ترین سرمایه و عنصر توسعه و رشد بخش تولید هستند و مدیریت آنها، - موجب اشتغال و تامین معیشت بخش قابل توجهی از جامعه شده است.

عابدین خرّم، یکشنبه شب، 23 بهمن ماه، در چهاردهمین جشنواره تجلیل از کارآفرینان برتر آذربایجان شرقی، افزود: دولت وظیفه پشتیبانی، تسهیل گری و نظارت را بر عهده دارد و هر دستاوردی که در کشور کسب می شود متعلق به کارآفرینان و فعالان تولید است.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: علت اینکه مردم با وجود هجمه های شدید دشمنان و مشکلات و نارسایی های موجود به صحنه آمدند، امیدواری آنها به آینده است که بخش مهمی از این امیدواری را کارآفرینان و تولیدکنندگان ایجاد کرده اند.

خرّم با اشاره به اینکه آذربایجان شرقی از گذشته به استان تولید، تجارت و صادرات مطرح بوده، گفت: کارآفرینان، تولیدکنندگان، بازرگانان و صادرکنندگان ما باید برای حفظ این جایگاه تلاش کنند.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه شعار دولت سیزدهم، کار و کرامت است، افزود: کارآفرینی موجب کرامت و کرامت موجب وحدت و همبستگی ملی است و کارآفرینان باید برای کارگران و مهندسان خود ارزش و کرامت قائل باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارآفرینی، عامل اصلی خودکفایی و پیشرفت جامعه است

کارآفرینی، عامل اصلی خودکفایی و پیشرفت جامعه است