مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 08:002023-02-13اقتصادي

تبلیغات محیطی گرگان دربند لابی های 2 ساله/درآمدشهری برباد می رود!


تبلیغات محیطی گرگان حدود دو سال است که معطل سهم خواهی برخی از اعضای شورای شهر شده و به دلیل تعلل در واگذاری سازه ها، درآمدهای شهرداری هم کاهش یافته است.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها- اعظم محبی: ایجاد درآمد پایدار در مدیریت شهری یکی از دغدغه های اصلی متولیان و مسئولان شهرها و شهرداران است که برای دست یابی به آن روش های مختلفی ترسیم می شود.

مولدسازی دارایی ها و مستغلات، اجرای پروژه گردشگری و اقتصادی و البته بهره گیری از توان تبلیغاتی محیطی شهرها و سازه ها از جمله این راهکارها است.

شهر گرگان هم به سبب واقع شدن در کریدور عبوری مسافران و تنوع محصولات و خدمات، ظرفیت و پتانسیل بالایی از نظر جذب درآمد با روش تبلیغات محیطی دارد.

تابلوهای تبلیغاتی، پل های هوایی، بیلبوردها، استندها و تلویزیون شهری از جمله سازه های تبلیغاتی مؤثر هستند که می توان به محلی برای درآمدزایی پایدار شهر تبدیل شوند.

در سالیان اخیر مجموعه سازه های تبلیغاتی مدیریت شهری به روش های قانونی به شرکت ها و کانون های تبلیغاتی واگذار می شود و پس از برگزاری مزایده، این سازه ها در اختیار پیمانکار آن قرار می گرفت تا بخشی از هزینه های شهر از این طریق تأمین شود اما چند ماهی است که به سبب برخی سهل انگاری ها و قصور اعضای شورای شهر پروسه واگذاری با مشکلاتی روبرو شده و این ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغات محیطی گرگان دربند لابی های 2 ساله/درآمدشهری برباد می رود!

تبلیغات محیطی گرگان دربند لابی های 2 ساله/درآمدشهری برباد می رود!