مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 09:072023-02-13سياسي

تجلیل از خانواده شهیدرجبعلی عسگری، شهید مروج کتاب


ویژه برنامه شهیدی از تبار کتاب، آیین پاسداشت شهید رجبعلی عسگری، شهید مروج کتاب و کتابخوانی در شهر لالجین زادگاه این شهید والامقام برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، ویژه برنامه شهیدی از تبار کتاب، آیین پاسداشت شهید رجبعلی عسگری، شهید مروج کتاب و کتابخوانی در لالجین به همت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بهار با حضور خانواده شهدا، دانش آموزان، فعالان فرهنگی و مسئولان شهرستانی، استانی و کشوری برگزار شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان در این آیین به حضور شکوهمند مردم ایران اسلامی در یوم الله 22 بهمن اشاره و اظهار کرد: همه دنیا دیدند که مردم با حضور حداکثری خود بار دیگر بر تمام تلاش های فتنه انگیزانه دشمن خط بطلان کشیدند و با آرمان های انقلاب و شهدا تجدید بیعت کردند.

عاطفه زارعی با تاکید بر اینکه راهپیمایی 22 بهمن دستاورد شهدایی چون رجبعلی عسگری است افزود: نگاه عمیق، بنیادی و فرهنگی شهدا، امام شهدا و رهبر انقلاب باعث تبلور انقلاب اسلامی در ایران و جهان شده است.

وی در ادامه یادآور شد: بن مایه فرهنگی انقلاب اسلامی ایران همان مساله ای است که دشمن از آن غافل مانده بوده و نمی داند مردم ایران به برکت قرآن و نهج البلاغه در مسیری گام نهادند که دنیا را حیرت زده کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از خانواده شهیدرجبعلی عسگری، شهید مروج کتاب

تجلیل از خانواده شهیدرجبعلی عسگری، شهید مروج کتاب