مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 09:352023-02-13اقتصادي

فعالیت 19 شرکت با 4.5 میلیارد دلار سرمایه گذاری در منطقه ویژه خلیج فارس


سرپرست منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس گفت: 19 شرکت با 4.

5 میلیارد دلار سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس مشغول فعالیت هستند که اولویت ما انتقال پساب بندرعباس به صنایع و نیز به نتیجه رساندن ستاره سیمین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، کامران داستانی سرپرست منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس امروز با بیان این که مجاهدت در سنگر اقتصادی دست کمی از مجاهدت در سنگر دفاع مقدس ندارد و امروز کشورمان بیش از هر زمان دیگری به تولید و اشتغال زایی نیاز دارد، از فعالیت 19 شرکت با بیش 4.

5 میلیارد دلار سرمایه گذاری در این منطقه خبر داد و عنوان داشت: این منطقه ویژه نقش بسزایی در ایجاد ارزش افزوده، جلوگیری از خام فروشی، تأمین بازار داخلی و ایجاد رونق در صادرات بر عهده دارند و وظیفه ی اصلی ما پشتیبانی از این سرمایه گذاران در راستای استمرار تولید و افزایش ظرفیت هاست.

عقد 9 قرارداد جدید سرمایه گذاری سرپرست منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس ضمن اشاره به عقد 9 قرارداد جدید با سرمایه گذاران در جهت ایجاد صنایع معدنی در 10 ماه گذشته، تأکید کرد: در شرایط فعلی توسعه در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس همچنان ادامه دارد و بنا بر محاسبات انجام شده 13 هزار نفر اشتغال زایی مستقیم طرح های در دست اجراست که اگر اشتغال زایی غیرمستقیم آنان را نیز در نظر بگیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 19 شرکت با 4.5 میلیارد دلار سرمایه گذاری در منطقه ویژه خلیج فارس

فعالیت 19 شرکت با 4.5 میلیارد دلار سرمایه گذاری در منطقه ویژه خلیج فارس